За Magneto STYM

Magneto STYM – Процедурите са напълно безопасни, без странични ефекти и се извършват под лекарски контрол, след преглед и по назначение от специалист. Само така може да се осигури добър ефект, безопасност и добри резултати от лечението.

(FMS)-Magneto STYM

За стола Magneto STYM

Високоинтензивния магнит

ВИМ е източник на пулсиращо магнитно поле с висока честота, което стимулира дори слабата мускулатура или води до мускулна релаксация при повишен мускулен тонус. Използва се и при разтегната мускулатура. Въздействието е чрез различни по големина апликатори и терапевтичен стол с два индуктора, вградени в седалищната и кръстната област.

Терапевтичния стол

Терапевтичния стол се използва за лечение на всички видове инконтиненция, хронични простатити, еректилна дисфункция, нискокръстни болки. Помага на пациенти със сексуална дисфункция и хронична болка в тазовия регион и лумбалния гръбнак. Безболезнен и неинвазивен ефективен метод за терапия. Лечението стимулира мускулите без директен контакт с кожата. Терапевтичната процедура е семпла и от пациента не се изисква особена подготовка. По време на процедурата пациента просто седи на стола.

Апликатори на Високоинтензивен магнит

Апликатори на Високоинтензивен магнит (ВИМ)– с тяхна помощ бързо се намира мястото на болката, след което мускулите се стимулират.

Показания:

• Премахва остри болки в скелетно-мускулната система;
  • Повишава кръвната циркулация;
  • При дегенеративен ревматизъм;
  • Неврити;
  • Парези и парализи;
  • Невропатии- моторни, сензомоторни, мононевропатии, полиневропатии;
  • Посттравматични състояния;
  • Рехабилитация след имобилизация;
  • Спортни травми;
  • Слединсултна рехабилитация;
  • Постоперативни състояния;
  • Подобрява костното зарастване след фрактури и ускорява зарасването на раните;

Специалисти

Дипломи и Сертификати

Сертификати за произход и дистрибуция на апарат Magneto STYM.Сертификат за проведено обучение на екипа и придобита квалификация за работа.